Lysá hora 24 hodin

Zpět na rok 2024.

Zpět na hlavní stránku.

Pátek

Vyrážíme ve složení já, Luboš,Poool (Pavel) a Kuba. Závodil letos jen Pool a Kuba a já s Lubošem jsem byl podpůrný tým. Večer jsme dorazili do Ostravice, kde se kluci registrovali. Trochu tam večer pršelo, ale bylo teplo a bez sněhu. První noc jsme přenocovali u Šedika, ale doma byla jen Helča.

Sobota

Ráno jsme kluky vyvezli až k hotelu Sepetná. Potom jsme měli čas, tak jsme s Lubošem jeli k nádrži Šance a až do Starých Hamrů. Letošní závody jsem to bral jako poznávací zájezd. Byl jsem v Ostravici a na Lysé hoře hodněkrát, ale teprve letos jsem si řekl, že se podívám do těch chat - restaurací, kolem kterých vždy jen probíhám. Pak jsme se s Lubem vrátili a sešli se s klukama na startu. Bylo poměrně méně účastníků. Ale v deset hodin odstartovali. Kuba bežel první kolo a já s Lubem a Poolem jsme šli za závodníkama. Pool šel na hotel Sepetná vyčkávat na Kubu a odpočívat a já s Lubem jsme šli na vrchol Lysé. Kubu jsme potkali kousek pod vrcholem jak se vracel. Tak jsme mu fandili a hecovali a pokračovali na vrchol. Podívali jsme se k vrcholovému sloupu a k horské službě. Pak jsme si zašli do chaty Emila Zátopka a tam si dali žranici. Pak jsme scházeli po červené turistické značce, touhle cestou jsem šel prvně. Scházeli jsme dlouhou cestou až k přehradě Šance. Dál udolím až do pivovárku, kde jsme si dali polévku a pivo. Vypočítavali jsme v kolik hodin se asi kluci budou střídat a došli jsme k hotelu Sepetná chvilku před tím něž se vrátil Pool. Tak jsme pokecali s Kubou a po výměně jsme šli dolů k pile, kde jsme měli auto. Naše procházka měla cca 30km a přes 1000 výškových. Spali jsme s Lubem v našech chryslíkoj. Venku bylo večer i ráno +2°C.

Neděle

Ráno jsme vstali a vyrazili do cíle, kde jsme čekali až Kuba doběhne poslední jejich kolo. Celkem dali 9 kol, Kuba 5 a Pool 4 kola. Suprový výkon. Celkově bylo teplo a půl tratě bylo zledovatělé, ale během závodu napadlo tak byla trať trochu měkčí. Pak jsme došli s Lubem dolů a čekali a kluky. Pak jsme je vyzvedli u hotelu a frčeli jsme domů.

Mapa okruhu.

Naši závodníci, Kuba a Pool.

Start závodu.

Já s Lubem jdeme s posledními závodníky na vrchol.

Pool dobíhá v noci k hotelu Sepetná, kde předává štafetu Kuboj.

Na vrcholu Lysé hory - chata Emila Zátopka.

V Zátopkové chatě - Lubošovi halušky.

Já gulášek a Lubo halušky.

Konečně si užívám odpočinek na vrcholu Lysé hory.

Po guláškoj ještě zákusek a bobardýno.

Foto od kluků v gastru - taky podlňují energii.

Cesta dolů po červené.

Část zamrzlé nádrže Šance.

Naše další zastávka - Beskydský pivovárek.

Tam si dává polévky, Lubo gulášovku.

Já vývar a samozřejmě máme pivo.

Pivo dobré.

V neděli cesta zpět - kluci jsou unaveni a spí.

Tabulka výsledků kluků - dobrá práce.

Tabulka kol jak kluci běhali.

Mapa naší sobotní procházky.